پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4157
-
الف
+

نحوه انتخاب بازیگران «مرضیه»

فلورا سام بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرضیه» درباره این سریال توضیحاتی داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران، فلورا سام کارگردان سریال مرضیه گفت: دستور ساخت سریال «مرضیه» اردیبهشت ماه صادر شد و از ۲۸ تیرماه درگرمای ۵۸ درجه ورامین کار را کلید زدیم.

وی ادامه داد: شروع سختی داشتیم البته سریال «مرضیه» حدود ۵۰ لوکیشن دارد و این خانه اصلی ما است. امروز آخرین روز از تصویربرداری ما در لوکیشن خانه مرضیه است.

سام نویسنده سریال درباره قصه این سریال عنوان کرد: مرضیه مفهوم قصه است; ما در شروع قصه یک رابطه عاشقانه را شاهد هستیم که زندگی خانوادگی خوبی دارند، اما به دلیل درگیری مسائل اجتماعی این آرامش و نظم و عشق از بین می‌رود و این موضوع روی شخصیت قصه ما تاثیر می‌گذارد و او را از لحاظ اعتقادی و رفتاری به شخصیت دیگری تغییر می‌دهد.

وی افزود: تاثیر محرم برای من در قصه مرضیه مهم بود. ما به عنوان شیعه در دهه محرم عزاداری می‌کنیم آیا با همین ۱۰ روز تمام می‌شود یا اینکه باید تاثیر این عزاداری در ۳۶۵ روز آینده سال هم وجود داشته باشد و در زندگی ما جریان داشته باشد.

سام درباره انتخاب بازیگران بیان کرد: برای انتخاب بازیگر از بازیگران توانمند استفاده کردم از بازیگرانی که از قبل با آن‌ها کار کردم و از توانایی آنها شناخت داشتم. خانم ماه چهره خلیلی ایران نبودند و لطف کردند و آمدند و نقش مرضیه را بازی می‌کنند.پژمان بازغی برادر مرضیه و امیرحسین صدیق نقش یک خبرنگار را بازی می‌کند. داریوش ارجمند در نقش دکتر بهزادی و گوهر خیراندیش نقش همسر ایشان بازی کاملا متفاوتی را ارائه دادند.

ه خ/

نظر شما
ارسال نظر